fast föda

 
gårdagens första måltid på bild. riktigt stolt. hundra år sedan jag åt annat än flytande,, senast var nog i december. men det går, om man "bara" kämpar på. sakta med säkert kan man hitta tillbaka. det måste jag tro på.
mammas goda bröd,½ägg, apelsin och movicol med saft. ;)
inte lika fin bild dock.. ska skärpa mig på den planen ;)
 
i tisdags kom båda mina bröder ned till pappa på middag. tanken var att fira lillebror lite innan, för han är bortrest på sin födelsedag första maj.. egentligen skulle jag inte komma för min mage levde det onda livet. men jag tog min värmekudde under armen och åkte dit. såhär i efterhand är jag glad att jag åkte. allt kul med lite get togheter med familjen :)
 
nu ska jag ska möta upp mamma inför min psykolog.. ha en bäst dag!
ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: