en bra vecka :)

 
hola amigosar!
hoppas att allt är bra där ute. jag har själv haft en bra dag med pappa, efter en bra vecka. två roliga händelser; ena - i tisdags - ,"middag" på O'learys med pappa, lillebror och storebror. sen bjöd lördagen på ännu mer festligheter med hembjudning hos grannarna, hur lyckat som helst. är superglad att det äntligen gick av stapeln. verkligen en helt underbar familj <3
mina lite galna, men sanna, berättelser satte snurr på vindrickandet och fladdrande öron som inte trodde mina ord. bra att kunna lyfta lite på stämmningen, det tragiska var ju dock att mamma hörde, se om hon någonsin vågar att jag kommer hem till ett ensamt hus ;)
 
maten går väl lite sådär men var på SCÄ igår och vikten hålls och så, så det är lite lungt där iaf. imorgon ska jag och pappa till st: görans för att ta reda på lite provsvar..
 
sen får vi vinka hejdå till lillebrors flickvän som åker iväg runt asien(?) tror jag, med start imorgon, *VINK VINK*
ha det så himla bra nu S! :)

ha det göttt! ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: