Utmaningar x3

Hej!
Dagen lider mot sitt slut, men mina framsteg fortsätter. Tre utmaningar på eget initiativ har gjorts idag, tänka sig - det går ju!!
Pappa var här en stund mellan lunch och mellis - vi fick sitta ute bara jag satt still i rullstolen, vilket jag såklart gjorde - även om jag är måttligt trött på den nu..
Men inte älta ;)

Maten har gått bra idag och inga tårar har tryckts sig ut. Höll på att "råka" fuska idag på lunchen men efter ett rejält samtal med mig själv valde jag att slå anorexin på käften - ha! Och jag överlevde, se på fan ;)

Det är så mkt som jag inte tror mig vara värd eller klarar av. Ändå har jag visat gång på gång här att jag faktiskt kan, måste minnas det!

Min lilla myskompis är på permis, känns lite tomt - men imorgon är hon tillbaka :) vill också hem. Men men kämpar jag på som nu kommer den tiden snart :)

Hoppas att ni alla får en fin kväll, själv ska jag snart duscha :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: