Nytt kapitel

Ligger i min säng på enheten. Funderar över livet. Varför just jag, Varför blev jag sjuk? Varför ramlar jag tillbaka igen och igen? Varför kastar jag bort verktygen som jag fått? Vad hände med att sluta älta det som varit?
Något känns annorlunda denna gång, ett helt annat tänk och försök till att återgå till friheten. Det finns inget som gör det värt att stanna kvar i sjukdomen, inget som lockar, inget som ger kickar.
Jag vill bli frisk och fri nu nu nu!
Men min resa har bara börjat, jag vet att det tar tid och att kommande dagar kommer att göra ont. Men det går över, "rida ut ångesten", jag är redo, det räcker nu. Denise, det räcker nu.


Postat av: Anonym

Hej! vill först bara säga att du verkar vara en urskön tjej!
Jag har också en fråga, vad är de som avgör om man behöver rullstol? vilka bmigränser är det?
jag kanske ska söka till capio, men är livrädd för just det!

tusen kramar!

2013-06-09 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: