Kortpermis

Goder kväll!
Dagen är lördag och vi får vara uppe till elva - lyx!
Dagen började bra med lite tid i solen, fortsatte i tårar som blev ett leende när mamma kom. Vi (jag) hoppade i rullen och vi "gick" till centrumet. Aldrig varit med om så vänliga människor som jag träffade på när mamma skjutsade mig i rullstol bland kläder och böcker. Vi kom tillbaka till enheten med en del prylar!
Tänkte hoppa permissionen först, för att jag tycker att rullen är så pinsam, men nu i efterhand är jag glad att jag vågade rulla ut..
Kvällen fortsatte med prövningar, herre. Men jag är så trött på anorexin och slog ned tankarna innan de hann komma upp till ytan.. Summa kardemumma - en helt okej och bra dag!!
Lite ledsen över saker som jag inte kan styra, så är lite depp emellanåt men det gör väl livet till..
Nu ska jag snarka och sova!! Hoppas att ni har en bra kväll! :D


Postat av: Helena

Skickar några styrkekramar från Västerås. KRAM

2013-06-29 @ 23:20:44
Postat av: Daniella 🌙

Legginsen. <3

2013-06-30 @ 07:39:01
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: