Kommentar

Kommentar;
Hej söta Denise, Satt och läste din blogg och blir så jäkla glad över det du skriver....precis som du själv känner så känns det annorlunda och nu vill du och då kommer du klara det...det kommer vara tufft men du klarar det här ..utan tveckan ...!!! Men kollegan sitter bredvid mig ..ser dig och tycker du är så söt och har så snygg tröja at hon ber mig fråga vart den kommer ifrån för hon vill ha en likadan :-) Puss och kram jennie

Svar;
Bästa brors fru (vaddetnuheter) hah..
Så söt, blir glad att du ser det och att du tror på mig :) finns inget som ska hålla mig tillbaka denna gång, hålla mig tillbaka i sjukdomen. Jag vill leva nu, men ja.. Det är en lång väg att gå. Men jag tror att jag har hittat ett sätt och inställning som gör det lite lite lättare (peppar peppar)

Tröjan är från Gina tricot ;)
Puss puss till dig :-)


Postat av: Jennie

Jag är din svägerska ....låter ju som om jag är 75 år då ..hhahha... fick följdfråga ang tröjan ..är den köpt nyligen .... Största kramen // Svägerskan :-)

2013-06-11 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: