Gårdagen!

Halloooo!
Gårdagen var bra och det mesta gick fint! På kvällen fick jag lite fotmassage för mina onda fötter - ajaj, men Sköönt!
Fick även ansiktsmask, pyssla om kroppen lite och avsluta med en varm dusch. :)
Nytt bröd på kvällsfikan, vilket uppskattades väldigt mkt från mitt håll! Fick även ägg också, istället för ost -mums! Nu är det lurre och jag har fått byta bord ;) ciao!!


Postat av: Helena

DET DÄR LÄT JU SKÖNT =) kRAM

2013-06-27 @ 13:41:22
Postat av: Johanna Larsson

Jäklar in i helskotta vad glad jag blir av att läsa detta Denise! Vad har hånt med din inställning? Du låter helt förändrad mot tidigare och som om du äntligen förstått att en inläggning kanske var det som behövdes?

Håll i detta nu! Kämpa för kung och fosterland. Du förtjänar att vandra frisk och fri på vår jord.
Alla lyckönskningar och kramar och pussar!

2013-06-27 @ 13:43:56
URL: http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: