Fredag

Hola!
Blev väckt kl 6 med prover och vikt, hua så tidigt! Men det gick bra, de rullade ut mig halvt sovandes på rullstolen!
Frukosten gick bra och var god i vanlig ordning! Hade samtal igår så var lite nervös inför kommande dagar men vi tar ett steg i taget. Kom två nya patienter igår, lite jobbigt vid matsituationerna i Matsalen.. Men men alla har vi varit där..
Dock påverkas jag väldigt mkt av vissa beteenden även om jag inte är fläckfri..

Hade så himla ont i magen inatt, nattpersonalen hittade mig på golvet där jag lagt mig för att distrahera känslan med kallt och hårt golv ..
Men nu är det bättre - pepparpeppar!

Efter näringsdrycker kl 10 ska jag på grupp, helgplanering., hoppas att ni haft en bra morgon!! :) ciao!


Postat av: Angelica

Har du fått höjning av matschemat än? Du verkar kämpa på grymt bra. Det finns bara en väg ut ur skiten. Kram

2013-06-14 @ 11:42:29
URL: http://kampenmotanorexian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: