Besök!

Go' kväll alla finingar!
Ligger i sängen för att sova, med benen upptryckta längst väggen, har ett sånt himla problem med fötterna.. De tror att de kan vara inflammerade så snart börjar jag förmodligen en voltarenkur!..
Tänk vad man kan förstöra sig själv..

Morgonen började superbra med rätt mängd fil och allt vad det är.. 10.30 kom en av mina bästa vänner som under min sjukdomsperiod började starkt men ledde tyvärr till att vi gled isär lite.. Eller kanske fel uttryck för att hon har alltid funnits i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där! Men vi har inte sätts på länge och när jag skrev att jag inte ville ha några besök här fick jag ett sms som ställde mig mot väggen. Nu är jag bara jätteglad över att få träffa henne igen!

Dagen har rullat på som sig bör och jag har myst lite här på kvällen, alltid uppskattat och jag blir så vridet lycklig!
Jag vill verkligen bli kvitt min ätstörning och börja ett riktigt liv, så här kan man inte hålla på!

Stunder som denna kan jag verkligen buga och bocka för den kropp vi har, helt otroligt hur den är uppbyggd samt dess förmåga att anpassa sig..

Nej nu börjar jag babbla! Sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: