Vaxholm ! ⭐

Hej mina vänner!
Dagen spenderades både i bil och vid vattnet. Några turer bland Vaxholms butiker och en glass i solen.
Ja folks, ni läste rätt - MIN FÖRSTA GLASS PÅ SEX LÅNGA ÅR!
Jag är stolt, jag är lycklig, jag är glad - ännu ett steg! Vad är det som händer? Jo jag börjar sakta med säkert ta mig mot livet, eller ganska snabbt i min mening! Ibland är det tufft, men jag älskar livet! Det spontana, det sociala, det oförutsägbara, det underbara!

Det är stort för mig, det där med att bara kunna glida in på ett fik, en restaurang eller en parkbänk med en glass. Allt var så länge sen, jag hade glömt hur livets glada dagar var, ville bara känna det hårda, som jag bara förvärrade från dag till dag.
Livets gåva. Jag har lärt mig mycket om den tuffa vägen, nu är det dags att upptäcka något annat!

En av mina närmsta vänner träffade jag idag. Han hade inte sätt mig sen precis då jag blev inlagd, han sa, i chock -
"Fan vad du.. Ser ut!" "Dina ben, dina lår, dina vader, åååh ditt ansikte!!" "Det är ingen LITEN skillnad sen när jag såg dig sist!"
Helt ärligt var min första tanke; "åh nej, jag har blivit tjock och ful!"
Men ett sms senare fick mig att inse hur skev min tanke var.. Jag måste bort från dem, de nedtryckande tankarna..
Sakta med säkert .. :)


Postat av: Anonym

Alltså, hur jävla bra är du inte? Så sjuuuukt stolt över dig!

2013-07-30 @ 08:50:41
Postat av: Sanna

Du såg så himla pigg och glad ut när jag såg dig igår! Så fin! Fortsätt så! :) <3

2013-07-30 @ 11:29:12
URL: http://larssonsannas.blogg.se
Postat av: Lina

Du är sååå fin! :)

2013-07-31 @ 09:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: