Medication

Goderrmorgon!
Håller på och vänjer mig av med ångestmediciner, vill inte äta dem mer - så det var på mitt initiativ. känner dock hur ångesten gnager efter en stor frukost, men tänker - vafan, livet väntar ju! Ligger därför i soffan och låter kroppen fyllas av bra energi, Lite driv för att starta dagen - hur bra?!

Har fått en ny medicin också. Ett protein i mina ben och fötter har "försvunnit" (gör sjukt ont!) på grund av svält och behandlar man inte det nu kan det bli kroniskt, det vill vi inte! Går som en kratta, men förhoppningsvis blir det bättre snart :) Tacka forskningen för medicin!

Har lite planering inför dagen, men mest vila. En tur med mamma till panduro (fylla på pysselförrådet lite) och grillning med familjen ikväll! :) Wii !!


Postat av: Anonym

Hej
Du är en riktig kämpe med rätt attityd. Roliga kommentarer har du oxå. Jag undrar lite om dina fötter och ben. Har varit på behandling nästan ett år. Varit hemma ca 1 månad nu. Men har ont i mina fötter och underben. På behandling en sa de att det var en inflammation först sedan frysskada. Vilka symtom har du ? Hur kom de fram till att du hade proteinbrist? Hur länge ska du vara kvar på behandling? Det är en utmaning att komma hem men så otroligt skönt. Kämpa på du är en vinnare! Lycka till kramar från mig!

2013-07-13 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: