Klar snart?


Lasagne igår och hamburgare idag. Två rätter jag fasat, men vafasen. Båda gick hur bra som helst. Känns inte riktigt lika svårt längre, känns inte som att jag behöver det här stället så länge till. Vill ut i det fria! Klart jag stannar den tid de rekommenderar och tills proverna blir bra här på slutenvården, men sen är jag nog redo, jag vet vad jag måste jobba på men det finns inte längre något för mig som heter "backa tillbaka till farlig undervikt och anorexi" jag är klar med det nu. Aldrig mer.
Men just nu känns det som att jag kan göra samma jobb hemma som här. Känns som att jag tar upp någons plats som skulle behöva den mer..

Idag ska jag hem till pappa, men först utbytesmellis = inte den blekaste vad det kommer att bli, men håller tummarna för ngt bra, peppar peppar!

Som svar på frågan om hur många sushibitar de ser som "normalportion" är det "lilla sushin" 8st bitar (absolut minimum) .. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: