Godis

God förmiddag!
Ligger i min säng och läser bok. Har ju lite dödtid att slå sönder om man säger så, hah..
Dagen hittills (pepparpeppar) har gått bra och lite kvalitetssnack med behandlaren om lite planering inför veckan.
Igår var en bra dag och jag blev så varmt välkommen tillbaka. Pappa och jag skötte oss ju bra så det var roligt att berätta för min behandlare! Stolt och glad! Hade lite mer prata-prata med världens finaste tjej på enheten, så bra och stark hon är <3 riktig inspiration!!

Vi funderar på om vi verkligen är på rätt avdelning. Medan övriga patienter fasar för maten räknar vi ned till kommande måltidtimme. Tar lite extra här & där och snackar om favoritgodis, hah UNDERBART.

Nej nu är det mellis och eftermiddags kaffe, mums. Attans att goda yoghurten är slut bara.. :(
Hoppas att ni mår bra, det gör jag :)
Ciao!!


Postat av: Helena

TYCKER DET LÅTER SOM ATT DET GÅR HUR BRA SOM HELST.................TROR NOG ATT DU ÄR ALLDELES RÄTT. KANSKE TOM KAN BLI EN PERSON ATT SE UPP TILL. HUGG I PÅ MATEN DU OCH SKIT I DOM ANDRA. ,;)
hoppas du förstår vad jag menar. bry dig bara om din behandling .) Kramkram

2013-07-07 @ 16:04:01
Postat av: Anonym

Assåååå.... Jag dör. SÅ JÄVLA STARK OCH BRA OCH FIN DU ÄR.

2013-07-07 @ 17:14:59
Postat av: Louise

Bästaste du <3

2013-07-07 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: