Bord 3!

Herre geda mig, nu höll jag på att glömma er ännu en natt!!
Började dagen med en liten försovning, hade vikt men råkade somna om, ehe..

Målade upp skräcksenariot för dagen, men det inträffar nog inte förrän imorgon så måste nog säga att maten har gått bra idag! Fick slänga i mig två maträtter, men jag är glad och känner mig uppåt!! Får rida lite på det :)

Fick byta bord idag, sitter nu vid nummer tre. Sista och svåraste, men det ska nog gå bra! Känns skönt - alldeles för mycket fusk och smussling där jag satt, negativ påverkan på det. Men nu är "problemet" löst. Måste dock lära mig hur livet är - dvs oförutsägbart. Men förhoppningsvis slipper jag denna typ av ätstörningsbeteende sex gånger om dagen..

Nej fokus på mig själv nu, jag vill leva ett fritt liv!

Pratade med mamma idag. Grät och klickade henne i örat.. Ville inte avsluta så, ringde därför upp. Bra gjort av mig, blir en hemfärd imorgon! Längtar som en galning efter mammas bröd - MUMS!

Nä nu ät det sova! Godernatter!! :-)


Postat av: Helena

SÅ BRA ATT DU INTE LÅTER DIG PÅVERKAS AV DET SOM ÄR NEGATIVT. SÅ JÄKLA DUKTIG. KAN NOG INTE SÄGA DET FÖR MYCKET MEN FYFAN VAD IMPONERAD JAG ÄR AV DIG. VILKEN TJEJ DU ÄR GUMMAN. KÄNNER INTE DIG ALLS MEN BLIR SÅ HIMLA STOLT. WOW! Kram

2013-07-17 @ 08:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: