Vad gör jag för fel?

Kommentar om hur man kmr vidare önskas! Jag har testat två olikA gånger slutenvård, samt öppenvård på capio, öppenvård, psykvård med LPT, slutenvård, dagvård och öppenvård på SCÄ men jag kmr inte framåt!! Eller lite fram och lite bak..

Vad gör jag för fel!??
Jag vill ju bara kunna äta bra, få behålla den och träna som back in the days..

Ska inte klaga men varför är allt så svart för mig?


Postat av: Anonym

Känner igen mig...
Hur har du känt sig när du varit inlagd? Har du velat ha kontroll över maten, eller har du helt låtit över den till personalen? Har du varit ärlig och sagt när det varit jobbigt, ifall du gjort något dumt?
Har du testat annan terapi, ex dbt, när du kommit upp i vikt? Kroppskännedom?
Kämpa på <3

2013-01-31 @ 10:14:25
Postat av: Anonym

...har du blivit utredd för Aspergers syndrom? Jättemånga tjejer med anorexisymtom som i grunden har AS och går igenom behandling efter behandling utan vidare lyckat resultat, eftersom det krävs en del anpassning i vardagen och alltså inte räcker med beteendeförändringar osv. gällande mat och ångest. Bara en spontan tanke, kanske vore nåt att testas för?

2013-01-31 @ 20:04:47
Postat av: Johanna Larsson

Den största motivationen kommer inifrån. Du måste själv vilja och brinna för att bli frisk för att faktiskt kunna avsluta behandlingen och bli frisk.

Jag var på samma ställe som dig, och jag har tagit mig därifrån. Jag har tagit mig så långt ifrån anorexin som möjligt för att jag till hundra procent ville något annat än det sjuka livet.

Du måste våga släppa taget, inte bara i en sekund eller ett dygn, utan för resten av livet. Våga, och du skall vinna.

Jag tänker på dig Denise.
Kram

2013-02-02 @ 02:13:40
URL: http://beginnersluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: