possitiv energi :)

aloah! hur är läget mina vänner? jag mår helt okej bra. hade en jättefin och mysig gårdag,kväll och morgon! :) lite positiv energiladdning som får mig att vilja kämpa lite mer. det är bra det, allt startar med en vilja. var ute och gick lite. såg ett gäng fotbollstjejer som var ute och sprang, tänkte på gamla goda dagar och blev lite eggad. räknade upp destruktivt leverne på fingrarna, fick upp sju fingrar på sånt jag tagit till hands, inte bra. tänkte vafan och åt lite. imorgon efter lite prover på fastande mage ska jag försöka lite till, för livets skull och alla dess kommande lite mer ljusa, dagar. nu ska jag läsa lite om försäkring, måste lämna in min sisådär 100:ade telefon på lagning. jäkla tekniska prylar. ett litet leende från mig trots jobbig vecka. hejhopp, here we come!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: