Aaandaaaaas!

Tjo fadderittan hej, inga bilder går att lägga upp från mobilen, naa na naaa! Suck.
Mina mediciner lyste med sin frånvaro på apotek-displayen igårkväll. Inte bra, mer än så tänkte jag inte, men idag och igårkväll fick jag verkligen se ångesten i vitögat tack vare det. Mamma var hemma och förvirrade en vardag. Mitt lugn var som bortblåst och doktorn ville inte svara.
Smsade en räddande pappa som tog med mig till brostugan och sen ÖB.
Bara man tillåter sig ett par andetag löser sig det mesta och min doktor ringde. Skrev ut medicinen som jag på hemvägen kunde hämta upp, Pew. Resten av dagen gick bättre med bad, OC och 50 shades of grey, + lite disk också. Mamma åkte och hälsade på en skruttig mormor, kärlek och en extra tanke till henne, till båda. Vill bara att hon ska må bra, men hon är envis - hon är stark.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: