skidor & psyk

 
aloah! länge sen jag tittade in här.. men nu så!
klockan börjar nära mig sig halv fem tiden och jag har hunnit med ett "pass" långfärdsskidor med pappa. det var kul men oj vilken tankeställare .- när jag knappt orkade lilla rundan. har alltid varit så säker på att musklerna finns där och inte bara viljan. kommer inte ihåg att det är färskvara, även om grunder och teknik sitter i ryggmärgen.
 
hur har jag kunnat missa detta? helt blint vägrat släppa in den tanken. hur enkelt är det inte att lista ut, suck på mig själv. men blev som sagt lite mör så har bara slappat resten va dagen. vet inte hur det går ihop med sämsta tålamodet,
 
nog om det. mer tankeställare har varit på sin plats. spenderade en natt på psyket i slutet av förra veckan. mamma åkte in med mig på kvällen efter en träff med en vän. hon såg hur dåligt jag mådde. inte på grund av träffen eller så, veckan hade varit rätt tuff och tillslut föll jag, som vanligt. grät ut alla mina destruktiva tankar, eller försökte. ibland skrämmer jag mig själv..
 
men vi slutar att titta bakåt, framåt känns bättre. imorgon ska jag på två "möten", prata ut lite, sen på kvällen ska jag hem till en vän, det blir bra det :) peppar peppar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: