scä

 
ameh hallo! ;)
hektiskt dag, eller egentligen inte - bara ganska fullspäckad. började med en tidig morgon, mamma tipsade mig om kaffe innan SCÄ 'möte' så att jag åtminstone kunde vara lite alert. några klunkar kaffe och tjoff så var samtalet igång.
frågor, tryck koll, vikt, redigerad medicinlista, prat, liten planering, stora tankar.
hem till huset igen en timme, som pappa lyckades tima in när han steg in innanflr dörren på undervåningen. han var så söt och lämnade en blombukett till mig, mamma och lillebrors flickan (+choklad), BIG smile på den! :D
 
sen var det bara för mig att bege mig ut i kylan mot nästa samtal, gick bättre än morgonens difusa ord. kom hem aningen klokare. till allt det negativa finns det något positivt. so I say. gäller att minnas det bara när jag väl sitter där i mörknet med rivande ångest. inte gnagande, utan rivande. små små steg. måste börja någonstans..
 

glad alla hjärtans dag förresten! och grattic min första tatuering på 4års dagen! ;) ciao!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: