Hej nätlivet! ;) skruttar i soffan med pappa, pratar om forna före farfar-tider och lyssnar på lugna favoriter. Ännu en måndag, ännu en passerad vecka. Fort går det, för fort. Svårt att hänga med, svårt att stampa av en bra 7dagars period. Min vecka har varit lite upp och ned, en dipp (minst sagt) i fredags, tappade livsgnistan, hur hemskt det än må låta, hände det. Tappade den saknade glöden, orkade inte och satte krokben för mina redan svaga och skakiga ben. Men det är bara att börja om, aldrig för sent för att starta det bra. Plocka fram det i varje möjlig stund.. Jag ser fram emot en förhoppningsvis bra kväll imorgon :) "gör om, gör rätt" det sa alltid min tränare back in the days.

Period



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: