fjärilshus

 
tjohoah!
igår blev det ännu en heldag med pappa. startade dagen med en tripp till 'fjärilshuset'. skönt att mötas av tropisk värme i detta nu så kalla land. sällskapade fjärilarna i ungefär två timmar, med fika inräknat. åkte hem och började göra egen ärtsoppa. mamma fick en liten egen liten skål med sig hem när hon hämtadee upp mig. :)
en dag ska jag också äta pappas ärtsoppa, även om pannkakorna nog är godare..
förstår inte vad det är för monster i huvudet, eller hur det ens kan bli såhär.. men det är bara att släppa det som varit och kämpa här och nu. se fram emot det bra som förhoppningsvis en friskhet leder till. klart att det gör ont, det gör det för alla ibland.
 

jag har allt man kan önska. en stöttande familj, fina vänner som hoppas på mig, ett liv där fram som tyvärr inte väntar på mig, en plan om vad jag vill göra, hur jag vill jobba. jag kan inte vänta mycket längre, för allt rinner bara rakt igenom mina fingrar då jag inte har styrkan att pressa ihop fingrarna. kom igen nu hjärna och jävlar anamma!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: