Bestie !

Yeahj, visste väl att helgen skulle fortsätta bra! Spenderade gårdagen med min bästaste vän. Vi kaosade runt lite i affären innan middagen och for bara skrattandes runt. Många blickar på det men vad gör det, haha! Bästa stunderna som finns! Sushi & fiskbulle middag med nötter, film och godis! Massa skratt och prat, mysstund i min sovplats när herrn i huset kom hem ;) 
Dem somnade som stockar och kvar låg jag och katten för oss själva. Sjukt mysigt även då hennes tass som bäst ville placera sig på både mun och näsa, tss ;) djur är fasen något av det finaste som finns, längtar så efter min lilla minigris som ska förgylla mitt liv så småningom! Tack för igår och idag bestie!! <3 
Frukost (nästan) på sängen med äggmacka och nyponsoppa - mums! Nu väntas pepparkaksbak med storebror + familj! :D 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: