Skor skor

Friidrottsdag, på tv alltså!
Glömde ta medicinen igår kväll, sov inte en blund under hela natten. Big mistake! Var så trött så jag vet inte vad, när jag stax innan åtta, släpade mig upp för frukost. Hade hunnit igenom en del filmer, program, bilder, texter och spel.
Nu byttes det om mot VM, som även pappa lyckats släpa sig upp till. Självklart somnade han om igen och gick inte upp förrän innan lunch. Efter det sistnämnda ordet, åkte vi till en mobilaffär. Kom ut med tre mobilskal, två hörlurar och en del papper :)
Därefter blev det stadium och nya gympaskor, jag ska nämligen få börja träna snart (lyckan är total!!!) känns hur bra som helst - äntligen! Helst av allt skulle jag bara vilja spendera dagarna hemma med mat och träning. Komma igång på riktigt, med fysiken liksom. Men allt har sin tid, börja lugnt. Några steg i joggingspåret liksom :)

Ett sko-stopp senare och ett par snygga platåskor, åkte vi hem mot mellanmål, sol och mer friidrott. Riktigt spännande!
Haft en riktigt bra dag som avslutades med skjuts upp till mamma och inbärning av alla dessa kassar jag packat ned alla mina tillhörigheter från enheten i.. Blev mer än jag trodde, har en tendens att bli så liksom, haha..

Nu är det dags för en annan att städa och imorgon blir det en heldag hemma. Så jävla skönt! Känner mig så stolt över att stå på egna ben och kunna ta eget ansvar. Att följa allt och fortsätta i samma anda. Det är ett bra upplägg. Jag menar, min kamp har givit mig mitt liv tillbaka! Hur mycket bättre kan det bli?
Sov bäst! :D

Nya mobilskalet;


Postat av: Anonym

<333333

2013-08-16 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: