Mens!

Helluuu ^^,
Hektisk dag vill jag lova. Kort om personal och en himla massa långa och krävande samtal. Även detsamma för mig.. Så det var lite rörligt, med allt gick bra. Sen hände en grej som är så typiskt mig - glömde medicinlådan på enheten när jag åkte iväg på permis, så fick åka tillbaka nu 21.30.. Haha..

Åkte hem med taxi varpå chauffören babblade hela tiden. Hans dotter hade också haft anorexi och det mest påtagliga för honom var att Mensen försvann, han ville ju bli morfar.. Så vi pratade om mens mest hela vägen, haha! Jag må vara öppen, men det där kändes ganska märkligt ;)

Jag mår genast mycket bättre när jag får komma hem så ska försöka glädjas och ta vara på det, styrka upp mitt psyke för att möta samma jobbighet igen på måndag..
Nu ska jag sova lite, godernatter!!

Bilden; mamma & jag i bilen påväg till enheten och min medicin :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: