Hej hjärnspöken - jag dödar er idag.

Hey!
Herre vad dagen har gått fort! Ska tillbaka till enheten och det gillas iiiinteee! Men men, får tillbringa en ganska stor del av morgondagen hemma, ensam. Se hur det går.. Matlådor är förberedda och mellanmål inköpt - allt är fixat och det kommer att gå så bra så! Men håller er självklart uppdaterade ;)

Har bråkat lite med hjärnspöken idag. Men tagit mig igenom allt ändå, det viktigaste - maten. Jag tror att jag inte får må dåligt, bara för att jag gått upp i vikt. Att jag inte är tillräckligt sjuk för att ställa frågor om maten. Att tiden jag varit inlagd är tillräcklig för att jag ska kunna agera och tänka normalt.

Jag är så insnöad på spegelbilden att jag glömmer att sjukdomen inte sitter i ett par siffror. Även om det inte alltid har med anorexin att göra, måste jag komma ihåg att det är okej att må dåligt ibland. Så länge det inte blir destruktivt..
Nu säger jag inte att jag mått dåligt idag, men jag har fått en del tankar..

Snart sova för en annan, sleep tight!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: