Dagvård

Woow väldigt trött igår, det kan jag då säga er! Kändes som att hjärnan var nermonterad och energin likaså. Dock lyckades jag att hålla mig vaken hela dagen!
Viktig dag, första timmarna på dagvården. Gick bra, även om tiderna var annorlunda och jag ovan. Det finns en eller två ungdomsgrupper och två vuxengrupper. Så många människor att hålla reda namnet på. Jag minns dock knappt grupperna på dagen. Vet om att det var helgutverdering & veckoplanering. Mitt fokus för veckan är att byta plats på kvällsmål och middag - vilket gör att jag äter melliset själv (mamma är på jobbet), bra fokus tycker jag! :) dagen bjöd på många skratt och jag fumlade till det både här och där - däribland att välta ut ett mjölkpaket - well done!
Lagom till middagen kom pappa förbicyklandes och fick snubbla in som middagsgäst. Dock hände något som aldrig hänt under alla dessa inlagda månader - jag klarade inte av att äta upp. Åt ungefär hälften sen så var jag så mätt så att det kändes som att jag skulle spy! Ställde in tallriken i kylen för en eventuell aptit. Den kom aldrig.
Kände mig besviken och ledsen på mig själv, men idag kom förklaringen..
Det är stopp i mina tarmar, ända upp till under bröstet. Typiskt..
Nu måste jag sova, berättar mer imorgon! (Ligger ju fortfarande en dag efter, haha) sleep tight!


Postat av: anonym

vad söt du är!

2013-08-21 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: