Dagis

Bloggning från bussen!
Sovtermomentern;
Söndag - måndag; 0h
Måndag - tisdag; 4h
Tisdag - onsdag; 3h
Behöver jag säga ngt mer? Hah.. Jag förstår inte, verkar inte riktigt finna ro, slappna av och bara försvinna till landet ingenstans. John blund alltså..

Igår var en fullspäckad dag. Först enheten med massa grupper och saker att stå i. Har iallafall fått ett skåp nu, nummer 9. Samma som på scä, mitt turnummer!!
Efteråt var jag tvungen att köpa jeans, mina gamla är för små.. Ska inte ljuga, fy i helvete vad jobbigt det var! Ush vilka känslor och tårarna brände .. Men det är väl en del av processen i guess..

Efter det åkte jag till frisören, oj vad svårt det var att hitta. När jag kom hem sa mamma; "det är omöjligt att man kan vara så dålig på att hitta.." Snällt, hah ;)
Mamma la ut pengar för mitt tåg i helgen och hade under dagen tagit det från mitt privatkonto istället för sparkonto, så blev lite krångligt när jag skulle betala. Haha suck.
Åkte hem och åt middag framför "idol", hamburgare stod på menyn hos oss!
Gick och la mig vid 22 men icke!
Trött som en åsna men är nu påväg till dagiset.. Hoppas att ni får en bra dag! Själv har jag fastnat i ärliga och lite jobbiga sms... Vet inte om det är bra eller dåligt..
Ciao :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: