Bye bye ND !

Godkväll mina vänner!
Jag har kommit till en punkt i mitt liv, i min behandling - jag aldrig kunnat drömma om. Det är lite jobbigt, men samtidigt säger jag med en positiv röst att jag aldrig trodde att jag skulle klara det. Idag IDAG är jag fri från näringsdrycker, inte en enda jävel till ska jag dricka i mitt liv, dem ska ut - tillsammans med alla de försmå jeans som finns. Aldrig mer ska jag handla på barnavdelningen om det inte gäller just.. Ett barn. Aldrig mer ska jag svälta mig så nära döden, aldrig mer ska jag förstöra min kropp sådär. Jag vill verkligen leva, jag vill det! Nu!
Det är läskigt, alltihop. Men det är så värt. En gång i tiden sa en människa två meningar till mig, som verkligen satte sig.
"Frihet är inget man får, frihet är något man tar"


Postat av: Hanna

men du har väll inte nått normalvikt?? Hur kommer det sig att du får sluta med dom?

2013-08-23 @ 10:32:31
Postat av: Anonym

Du är grym!!!!!!

2013-08-23 @ 21:53:49
Postat av: Klara

Shitt vad bra du är!
Hehe... Med risk för att låta som en stalker - men vi brukar ta samma buss på morgonen till capio. haha.
har funderat på om jag skulle säga något men har lixom fegat ur. ;)
Hur som haver, grymt bra jobbat! Jag hoppas med skräckblandad förtjusning på att bli av med mina näringsdrycker nästa vecka eller veckan där på :)

2013-08-23 @ 23:22:08
URL: http://klarissan.webblogg.se
Postat av: Elin

Hej, Elin här. Från capio, om du minns mig.
Sjukt bra jobbat även om det kanske alltid är lite delat. Du är så jävla bra!

2013-08-30 @ 11:56:27
URL: http://koffeinberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: