ATTJO!!

Alltså. Herre. Min. Gud.
Jag måste ha något fel på mig. Eller så är jag allergisk mot enheten, både psyket och fysiken verkar rubbas..
Till sak och poäng ;) nös konstant i 7h(!) igår, slutade vid tolv då jag kunde somna.. Sen snöt jag mig på en pappersbit som det oturligt nog låg en plastbit i från sängen (hade tagit bort lite plast från mobilen) så skar upp ena sidan av näsan. De sa att de egentligen behövde sy men att det skulle se förjävligt ut.. Haha vad man lyckas med!

Vaknade och åt frukost, sen startade nysningarna igen, och håller fortfarande på, är då uppe i ca 4h.. Haha helt sjukt!
När de andra har grupp - blev jag nedskickad till Apoteket för att köpa allergimedicin, se om det hjälper!

Nu har vi precis ätit lunch, lax med ris. Aldrig sätt en så stor laxbit men det gick ned, herre vad jag förstorat min magsäck - vart är efterrätten? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: