permiiiis

hejhoppalopp på er!
sitter hemma hos pappa efter en skön och slapp gårdagskväll med soppa och skinkmacka. TV och kvällsmellis. tidningsläsning och frukost. hah. nu har vi fått med allt och efter näringsdrycken är det bara att åka tillbaka till enheten :(
 
har gjort en vårdplanering och idag ska vi se vad överläkaren säger om den under läkarsamtalet med mina behandlare. nervös igen? ja. herre.. mina behandlare tycker att den verkar bra så om jag bara skärper mig och går upp i vikt som jag ska, kanske jag snart får komma vidare till nästa etapp, dagvård nummer ett. vi får se..
 
annars mår jag helt okej, köpte nya höst/vinterskor igår, väldigt fina och jag är nöjd. hih :)
alla våra aktiviteter (bl.a. bildterapi, affektskola, musikterapi, näringslära osv..) har kommit igång nu, så det känns lite förvirrande och stressigt, från 0 till 100 liksom. men det ska nog gå bra, peppar peppar.
 
ush känner mig verkligen jättejättestressad. hoppas att det hinner lägga sig under dagen.. bild på skorna kommer inom kort! ciao :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: