permiiiihoiiis

 
helluuuuuu! :)
sitter hemma i min säng hemma hos mamma, väntar på middag. sista måltiden hemma för idag :(
men oj vad vi har hållit igång på eftermiddagen. med en segstartad morgon satte vi oss, efter lunch, i bilen och åkte till stinsen. en av mina favoritaffärer (gina tricot) fanns med och därmed kom jag som vanligt inte tomhänt hem, hah,, dt som inhandlades var ett par löparshorts och en löpartröja. som motivation.
mitt liv har ju ALLTID handlat om och innefattat - träning. längtar så tills jag kan komma tillbaka dit, kämpa kämpa.
var tvungen att ringa lillebrors flickvän för att fråga vad "normal" storlek var (hon har ett par lika dana shorts), så nu har vi det riggat!
väl hemma tyckte mamma att jag hade lite för mycket frågor kring dagens mat, så hon skickade ut mig i trädgården för att plocka tomater och timjan (jag vet knappt hur gräslök ser ut - så det tog sin lilla tid det där..
sen fick jag gå med kvasten och sopa bort alla spindelnät på utsidan av fönstrena.. ställt.. hah.


nu har vi ätit middag, fisk och potatis. gick halvbra, lunchen gick bättre, samt fikat på stinsen. spontant äpple och jouice när jag kom hem - well done. nädå, färdigbubblat. nu ligger jag med varm vetekudde i soffan och slöar.
hoppas att ni alla får en bra söndagskväll! själv måste jag vila upp mig inför en kommande hektisk vecka!
ciao!
 
dagens inköp;
pocketbok av mamma, samt tuggummi och läkerol från mig.
två skrivblock från akademibokhandeln

Postat av: Angie

Har du köpt rosa kläder Dedde??? what´s wrong? ;)

2012-09-04 @ 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: