länge sen sist

 
hej!
det var ett tag sedan tycker jag mig påminnas om. men lilla ursäkten kommer här - blogg-appen har slutat funka på mobilen. menmen, nu sitter jag hemma hos pappa med min lilla pluttsak till dator - samt försöka minnas om vad som hänt senast.
 
vi kan börja med att mitt LPT är borta (WOOOOHOOOOO!!!) äntligen kan jag säga er. nummer två av senaste händelser är att jag i fredags var på slutenvården för sista gången. firade det med en fin vän med bio. funfun. :) eftersom att hon inte bor här i sthlm sov hon över hos mig, ovälch vi hade en jättebra eftermiddag/kväll!
 
och igår var jag hemma hos en annan fin vän då fi åt tacos (första gången jag tog lite köttfärs...)
resten av helgen, dvs idag söndag har jag mest bara legat i sängen och soffan. ätit lunch när pappa åt frukost. bra föredömme han är då.. ;)
 
på helgerna är det ös, förra veckan var vi hos storebror för att fira den äldsta brorsonen som just fyllt år! kändes dock som att jag gillade hans nya leksaker mer än han och de andra småbarnen, heh..
 
 
men som en liten sammanfattning. mina dagar på slutenfården är nu över och imorgon börjar jag min första dag på dagvården. känns jääääääätteee nervöst, ush.. men vi får väl se vad som händer...första veckan är en såkallad "provvecka" för att se om behandlingen är rätt. dock förstår jag inte riktigt syftet med det, då min plats på slutenvården inte längre är tillgänglig.. jaja, senare problem. får se till att klara detta bra!
det som oroar mig mest är att de inte har någon "visningstallrik", känns som en jäkla utmaning, en svår sådan..
 
nu ska jag snart äta middag med pappa, om han behagar att komma hem snart nu ;)
ciao sooo looong
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: