inlägg nr 2 !

hola igen! (två inlägg på samma kväll -när hände det sist?) hah.
 
sitter framför TVn med pappa och tittar på "mitt i naturen" , tjoohoo så kuuul, inte. ;) fast lite fashinerad blev jag allt när det kommer till djuret flodhäst. här kan vi snacka gigantiska djur!! vad sa de? en fullvuxen flodhäst kan bli upp till 5m lång och 3,ngt.. ton tung! herre.
 
nu är dagen snart slut, eller hade tänkt vara uppe någon timme till än vanligt, då "fråga olle" börjar kl 22.00, och det vill jag se, hah love it! men går ju alltis och lägger mig typ innan 22.00..
 

vad har kvällen erbjudigt då? jodå, både middag, promenad och kvällsmellis, lite vetekudde och även te. ser ut som mina vanliga slappa kvällar.
men igår hjälpte mamma mig med (hej jag är 22år och det märks inte någonstans)  ansöka till utbildningar. både foto & redigering, samt anatomi som jag tycker verkar jättekul att läsa - åh hoppas jag kommer in!!
 
nej nu ska jag joina pappa lite, hoppas att ni har en bra kcäll alla fina läsare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: