8/10-12

 
hejhopp i lingonskogen!
dagen är måndag, en ovanligt bra sådan. morgonen gick bra, ingen stress. kom för tidigt till enheten och blev inte insläppt förrän 10min senare, mellis, grupp, lunch och mellis --> gick helt OK.
vid 15.00 snåret åkte jag vidare till stan och träffade en kär gammal vän som jag inte hört av på över två år tror jag,, så det var kul ;) direkt efter det, vidare till vällingby och möta upp pappa.
storshopping blev det. vi skulle ha ett par coctailpinnar men kom hem med, tre mobilskal, tights, vantar, plattång, ansiktskräm, mat och dryck.. (tror att jag fick med allt). brea shopping! det närmsta vi kom coctailpinnar var coctailmix till margarita! vi gav up pinnletandet, eller jag fick äran att leta lite i stan.,.
vidare
hem och få tillbaka ett utlånat bord och laga soppa med skinkmacka, gurka och jouice. nu sitter vi båda med varsitt nytt och fräsht mobilskydd. undrar dock vart mitt huvud är påväg då jag inte klarade av att ta bort gamla plasten som sitter på mobilen vid nyköp. tog bort, satte på - sen fick pappa ta bort den och av all ångest slutade det med att jag sparade plasten "ifall allt går åt h-vete imorgon är det plastens fel och då åker den på igen!" uppdatering kommer senare ;)
 
nu tittar vi lite på TV och om en timme börjar ett program som jag vill seeee. se om man vaknar hyffsat tidigt imorgon så jag kan testa locka håret ;)
 
Go ' kväll på er alla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: