Fotograf

Goderkväll mina vänner :)
Ligger i soffan med ett litet leende, har haft en jättebra dag!
Först enheten, där alla mål gick bra (yesyes!!) (även om samtalet och så inte gick så bra, menen det ena slår ut det andra) sen direkt efter åkte jag iväg till en fotostudio där jag ska få vara några timmar i veckan i den mån jag orkar, planerar även lite inför framtiden och jag gör inget annat än att hålla tummen på att orka bli frisk och kunna jobba där på riktigt!
Assisterade en och fotograferna för några (2?) år sen där jag fick vars med vid flera bröllop och en hel del studiobilder, hur kul som helst! Fick inte bara assistera, utan även fota lite själv - så kul!!
Hoppas att ni haft en lika bra dag/eftermiddag!!
Kram på er alla!! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: