Bra följs av dåligt?

Tjoho!
Sämst uppdatering av mig, erkänner! ;)
Har varit en rätt så bra dag och vecka, vilket får fram min pessimistiska sida då jag "antar" att kommande dag kommer att bli ett rent helvete, bara för att bryta av något bra för att jag tydligen inte kan tro att allt inte behöver vara dåligt för att stämma in i vardagen.. Snacka om att ta ut negativet i förskott..
Säger ju mycket om mitt självförakt och att jag inte tycker att jag är värd att må bra, vilket är lite konstigt då jag tycker att varenda en är värdig ett bra liv..
Pepparpeppar
Nu kommer det att gå dåligt imorgon bara för det, arma huvud, aldrig tar det slut med jobbiga tankar och känslor.
Förstår inte vad jag ska göra för att få bort dem.. Eller vet jag?
Kanske man måste våga bli frisk och visa motsatsen, att livet inte är en dans på rosor men att det inte behöver bli lidande pga ångest från mat och allt vad det innebär ..
Nä nog pratat, nu vill pappa att jag målar ett kort, hah..
See yaaa ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: