Tusen butat


Känner mig fortfarande som om de tjocks repen kramar hårt kring mlna brister och armleder. Händerna är blåa, armarna likaså.. Inuti är jag tusen bitar.


Postat av: Anonym

Kämpa nu mot friheten och livet utanför Denise. Hur ser dagarna ut med mat och sådant? Är det stor skillnad med Capio?

2012-05-28 @ 22:55:55
Postat av: Anonym

Kämpa för DIG, för din själ, för Denise! Ett problem i taget, en tugga i taget, ett andetag i taget. Våga slå i botten och bryta ihop, i efterhand gör det faktiskt inte lika ont som det gör att konstant fortsätta falla - tro mig! Du är värd att finnas! Bli ett med världen, kom tillbaka till livet där vi väntar på dig - du ÄR inte själv! All min styrka och kärlek till dig!

2012-05-29 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: