Update !


Hej alla!
Lite efter 11.30 - de andra är på luftning, jag kvar här inne. Magens fel. Fick medicin imorse, för illamående (som berodde på en ny magkollaps).
Överläkaren ringdes, än så länge är jag kvar på enheten. Men blir det värre blir det utskrift härifrån och inskrivning på medicin för noggrannare utredning.
Teorin nu är att bukspottkörteln kör ett eget race - inte läkt ihop än..

Jag förstår inte riktigt vad som händer, mer än att det bästa för min del förmodligen är att hänga kvar här i den mån det går ..


Gammal bild ..


Postat av: Jessica

Lider med dig. Hejar på dig. Vilken jäkla resa du får göra, dumma mage som bråkar...man kan ju tycka att det skulle räcka med själva anorexi-helvetet och allt arbete kring den för att bli fri. Antar att du får komma direkt tillbaka till capio sen om du måste in på medicin? Det är ju bra iaf. Kanske ett nött ord men; KÄMPA (&glöm inte att du har många kända och okända som tänker på dig och inte vill något hellre än att se dig frisk..du är inte ensam)

2012-03-24 @ 15:41:07
Postat av: helene

Åh Dedde <3 jag hoppas verkligen att all strul med magen blir bra! Jag är dålig på att svara på brevet jag fick av dig, men har varit hos en tjej typ hela veckan :) skriver om det i brevet när jag kommer hem! Kämpa på nu vännen <3 you can do it!

2012-03-25 @ 12:15:38
URL: http://djcacavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: