toffelmission - half done.


helloooooah!
varit lite tyst idag, humöret har pendlat något otroligt.. men så kan det ju vara ibland. får vara glad att jag haft några bra stunder i varje fall. :)
pappa och jag åkte ju iväg där mellan skidor (TVn) och väderomväxling. dagens toffelmission gick dock inte så bra. som vi letade och trötta blev vi, på att söka efter något som inte verkar finnas under skiftet februari och mars. blä på det, men fint väder var det - och mitt i varuhusen sprang vi rakt in i lillebror, hah. mamma var tydligen på samma ställe, samma tid - för hårinpackningsmission. lite underligt, men alltid kul att träffa på människor på oväntad plats. :)
efter mycket om och men gav vi upp och åkte hem. plockade fram lite lunch/middag till pappa och tittade på skidåkningen. jag letade tofflor på nätet men utan vidare resultat.. men vi lyckades hitta några roliga med grisar på. se när dem "plingar på". har bytt hus också, glömde såklart mobilladdaren hos pappa, lite fail på det men får den imorgon. hoppade i ett varmt bad istället och laddade inför en återträff med bökdatorn som verkligen spelar på sin sista refräng.. önska mig lyyyycka till!! ;)

pappas frukostinspirerande lunch-middag, hah. allt i ett under en konstiiiiig tid och missad lunch. hoppas att jag snart kan fota min egna mat!



Postat av: Hanna

Åh, fina grisar var? Jag är visserligen mer en flodhästmänniska men grisar kommer som god tvåa.

2012-03-04 @ 12:10:35
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: