sista natten innan Capio.


Hallå mitt i natten!
omtimme ringer klocka nummer ett. ush. klockan 10.00 kommer pappa med brumbrum och hämtar upp mig, tror mamma tar egen bil..? nej förmodligen inte när jag tänker efter. i varje fall blir det en one-way utan retur för min del. Upplands Väsby - here we go, again. jag som lovade mig själv förra gången att aldrig sätta en enda lilltå på den där platsen igen - ett löfte jag bröt, tillslut. känns sådär, mitt helvete är tillbaka. eller.. det lämnade mig nog aldrig.

tankarna är på hel-snurr. jag har gjort allt ikväll för att glömma, eller inte tänka. rensat hela rummet, i princip. och jani.. det finns saker här som lillebror bara öppnade fönstret och slängde ut. stenar.. inte mjuka finslipade sand- eller utomlandsstenar. nejnej, buckliga, kantiga utomhus a lá sverigeskog stenar. men det var inte det enda överflödiga kan jag lova, hah. mycket har blivit gjort och det känns verkligen som jag valde rätt kväll, not. but wellwell.

jag har nog världens underbaraste lillebror också. han kom in och lämnade över en nästintill nyinköpt tröja, jättefin.
"har du packat massa varma kläder och sådär?.. jag hitta, ähm.. tänkte.. eller. brukar inte använda den.. tänkte att du kunde ta med dig den.." "och ditt toffelproblem är löst.." sötisen gav mig sina fina flufftofflor med pepparkaksfärg ♥ och en lååång kram fick jag. hur underbart`?

hah och nu på slutet, när jag packade ner alla gamla brev, dagböcker och texter i en kartong till vinden, kunde jag inte hålla mig ifrån att öppna några. i ett av dem - från min storebror - trillar en 500-lapp ut lite fint sådär.
TJEJEN MED KOLL, HALLÅ?! måste betyta tur tänker jag. nu vänder nog det här. och imorgon blir starten på något sådär jävulsktjobbigt men ändå.. det ska vara bra säger dem. jag tror på det den här gången, jag tror på mig själv. :)

nu vaknade mamma och påminde mig om klockan. blir till att sova i hennes säng. eller P. jag lånar din halva, ok?
nu åker jag. PEPPA GÄRNET FRISKT HUMÖR ..på ingång. ;) ni kämpar med mig nu va? Live, Love, Laugh. nu kör ni! jag ska försöka uppdatera er så mycket jag kan!
vet ni hur ni kan hjälpa? mer än att bara finnas ;) - skriva brev. Jag uppskattar brev SÅHÄÄÄÄR mycket !! :D
hejdå!



Postat av: sofia

Du är bäst!! Kämpa på nu, det här är början på något nytt! Något bättre. Du är äldre, klokare, visare... äh. Du är bäst, ta emot hjälpen och wiwiiwwi du kommer stå på bra mycket stadigare ben sedan. Hela livet ligger framför dina fötter och bara väntar på dig :)

2012-03-05 @ 05:38:56
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Dunderklumpen

Kämpa, kämpa, kämpa!!!

Du kommer att fixa detta!!

Det kommer vara tufft, jobbigt, förjävligt men ju jobbigare det är desto mer går du åt rätt håll - det friska!!

Ta den här chansen nu till ett nytt, friskt liv!!

Tror på dig!!



Kram :)

2012-03-05 @ 06:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: