Patient till sjukhus


Vad hände nu? Det konstigaste jag varit med om. Min mage tycker inte om mig och jag tycker inte om den !..

I fredags började en ny dosering, i söndags natt hade jag riktigt ont. Igår morse bad jag om smärtstillande men fick inget. På fm runt 11.30 accelererade smärtan något fruktansvärt. Lite olika saker prövades innan överläkaren kallades in. Efter en liten kontroll skrev hon remiss och ringde efter ambulans.. (stackars föräldrar åkte först mot danderyd, vände till Karolinska och sen åter igen till Danderyd - där är jag nu. De kom ett litet tag efter ambulansen..

Jag mår bättre nu,
Men fortfarande väldigt ont.. Ska tillbaka till enheten nu och se hur fortsatt behandling ser ut i fortsättningen.. Vid klartecken kommer pappa och hjälper mig tillbaka till löwet..

Vilka resor. Men även detta en sporre tt fortsätt framåt och lite påökt insikt om hur misshandlad min kropp är..

Även lite rädsla .. Om fortsättning nu..
Lyssnar de på mi nu?


Postat av: linnea

Åh, fina, orolig jag blir! Tänker på dig! KRYA PÅ DIG!!!!! <3

2012-03-21 @ 17:15:35
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: sofia

åhnej, hur mår du nu?!

tar eländet aldrig slut... Både du och din kropp förtjänar, och ska, må bra <3



Tänker på dig massor och håller tummarna för att dina dagar rullar på, helt okej? Snartsnartsnart är det vår, våren ska ju medföra lite ny livsglädje och hopp. Ljuset, ljuden... Snart kommer du få njuta utav livet!!

2012-03-22 @ 13:29:40
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: masja

Kämpa vännen. Det kommer bli bra. Det måste bli bra. För du är värd det bästa.



styrkekramar

2012-03-23 @ 01:13:06
URL: http://masjaoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: