Kvinnodagen


Godkväll världen!
Dagen går mot sitt och jag ligger efter minuten gällande släckningstid. Ligger i sängen färdigmedicinerad och nattdrucken. De går fortfarande inte att sticka mig. 2-3veckor sa överläkaren idag att vi nog får ge det, innan jag kan ge tillräckligt mkt blod för proverna. Jag har nog inte förstått den fysiska skadan..

Dagen har gått rätt okej, värre än gårdagen hoppas jag på att få slippa nu lite framöver. Ber inte om att det ska vara lätt, bara inte så förbannat svårt..

Pappa var förbi en sväng också. Så himla gullig, säger både patienter och personal. Han fick prata lite med min behandlare lite också. Om det lite smått skakiga EKG;t. Berätta lite om Hemsituationen och höra lite om hur det går för mig antar jag.. Han sällskapade lite i pysselhörnan och gav mig ett litet leende dagen till ära. Fina pappa!
Han hade även med sig en liten present från unga fru H. blev väldigt glad! :D nu är det sova och skriva ikapp lite! Sleep tight !


Postat av: Hanna

Aja baja=p Efter sovtiden... hihi.



Håller en tumme eller två för att dagen blir aningen mindre jobbig än igår.

2012-03-09 @ 12:59:47
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: