hur man får ett par nya skor, bara sådär.


lite måste man bjuda på sig själv, ..och få skratta. men jag hoppas att alla som vet vem jag är, slapp se mig..
jag fick inte med mig några skor i ambulansen i förrgår. vilket blev ett litet problem vid hemfärd. men klipsk som ma är frågade jag efter ett par blå skoskydd i disken - det hade dem så klart så helt i strumplästen slapp jag gå.

dovk började det bli lite väl genant att gå runt i det och långkalsonger i ett stort köpcentrum där vi var tvungna att stanna för att handla mat och hämta ut mediciner på apoteket - nu testar jag en ny ångestdämpande medicin, mamma tyckte lite synd om mig, skämdes nog lite att gå brevid mig och ha en skoskyddsbärande dotter. därför smet vi in lite snappt på dinsko och köpte första bästa skorna i storlek 36. ett par conversliknande saker med konstigt mönster och dragkedja, men lite somriga är dem allt. hah. en lite tilltrasslad historia att gå till väga om man önskar sig ett par nya våtskor utan att vilja dra sitt egna bankomatkort. ;) tack mamma !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: