PRIDE almenacka !


Godmorgon alleman!
Imorse var jag på "el-chocks" behandling för fjärde gången här .. Jag får sådana minnesluckor att folk runt omkring mig får sig ett gott skratt. Hah bra att man kan roa någon ;)?

Nu har jag precis PRESSAT i mig frukosten.. två näringsdrycker och en macka. Håller på att sprängas !!

Nu till det lite mer roliga - Igår köpte pappa en ny almenacka till mig, eftersom att jag glömmer allt nu, tss.

Han är lite gammalmodig och kallar gay-människor för "buppisar". Han tycker absolut inte illa om någon, han har bars inte förstått det där om att man blir kär i en person och inte i ett kön.. :)
Hur som haver var almenackan han köpte bara PRIDE-färgerna ;)


Postat av: Anonym

Är du på Danderyd? (gissar på det, eftersom du får ect :p (de använder mycket elbehandling)) antar att det är piva, men är det 126 el 130? Eller annan avd.? Hoppas du kommer därifrån snart, kränker ju både grundläggande mänskliga rättigheter OCH bryter mot lagen!! (ur flera aspekter och inte bara låt/hsl osv. utan även grundlagen..) iaf när jag va där. Sist. Ugh. Vet att det är lätt att säga, men försök jobba dig därifrån så snabbt du bara kan... Vet en patient med just anorexi som nog är en "skräckhistoria" i sig... Hon kanske fortfarande är kvar, isf är det 9e (!!) året... Menar inget illa, tvärtom, jag vet hur det är... Och frustrationen.

Ta hand om dig!

2012-06-12 @ 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: