Hem


Dumma. Jag vill bara här ifrån nu. Hade sådan ångest att efter en nål i rumpan fick vi kompromissa lite med maten, ett glas nyponsoppa blev det i stället för näringsdryck à la 300 + yoghurt à la 200. Jag vill bara här i från, som sagt. Det enda som får mig att kämpa just nu är att jag kanske kanske får vara med på lillebrors studentdag, skulle betyda så mycket.
För i övrigt pressas jag i mat dagarna i ända. Yack. Jag vill hem.

Bild; jag i december 2008.


Postat av: linnea

Fina fina du, hur går det för dig egentligen? :( Vad händer!? Supermånga kramar!!!!!!!!!

2012-06-03 @ 21:31:57
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: Johanna Larsson

Denice, du är inte en sån som ger upp. Ju mer du kämpar, desto närmare kommer du friheten. Kram

2012-06-03 @ 22:07:56
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur ser dit matschema ut där du är?

2012-06-03 @ 22:18:16
Postat av: sofia

DU! våga inte ge upp! Våga fortsätta, VÅGA GÖRA DET SOM ÄR RÄTT JUST NU. Våga äta, våga öka, våga ta tag i det fysiska. Du kommer må bättre - du kommer kunna ta tag i det som inte har med maten att göra. Du kommer kunna leva igen och du kommer få komma ut därifrån.



Just nu kanske det inte är lätt att vara där, men det är heller inte lätt hemma, eller hur? Ta en paus ifrån livet och låt någon annan bestämma. Jag tror på dig, tro på alla runt omkring dig och tro på dig själv <3 MÅNGA kramar

2012-06-03 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: