Tillbaka!

Hej hopp! Nu är jag tillbaka på avdelningen med ändrad medicinlista.. "får du ont igen får vi skicka en kirurg och ta nya ställningar" (känns lite ovisst..) menmen Magen är bättre, även om jag tror att den regelbundna smärtlindrings-medicinen hjälper till lite där.. Fick i alla fall igång magen lite inatt :) nu är det bara att fortsätta köra på! Pappa är hemma från ölands-semester och kommer på besök efter lunch, trevligt trevligt :) skriver mer sen :)


Postat av: sofie

Men fy vad hemskt :( Känns ju som HELT fel metod att köra på bestraffning för att man inte äter?!? Det är ju inget man gör för att vara trotsig precis...

hoppas verkligen du kan få komma någonstans där du blir hjälpt på riktigt!

Jag kämpar på jag.

Kram

2012-07-11 @ 23:05:37
URL: http://sofiehagman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: