Prover

Hej hopp! Min andra dag på SCÄ,

känns sådär och jag vill bara hem nu!

Vi ar bara två patienter vid lunchen.

De andra var på restaurang träning. Det verkar nyttigt! Vi fick världens pyton lunch.Köttfärssås och spaghetti - väldigt mycket bad feelings. Beror på en händelse för snart fyra år sen, när ätstörningen började.

Mamma ställde fram en tallrik med köttdärsås och spaghetti och sa "ÄT!" jag fick VÄRLDENS panikångest. Ush. Så väldigt mycket ångest av det.. Nu är 4 av 6 måltider klara i alla fall.

Två kvar, klockan 17.00 kommer nästa. Uh.

Hade samtal idag också, fick veta min vikt och

BMI, efter vägning imorse. Hade gått ned 2kg sen förra måndagen..Blodproven gick inte så bra och jag skickades ned till labb.

Där tog det X-antal försök och byte av syrror..

se vad mer dagen har att bjuda.. Hoppas att ni har en fin dag trots haglet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: