Im alive !

Hejsan! Nu var det några dagar sen sist jag skrev här. Det som har hänt är inte mycket mer än att min mamma och bästa Angelica  varit på besök! (och mamma fick självklart med sig en fin påse tvätt med sig hem, hehe..) Igår hade jag dock förbannat ont i magen antyder blev sängliggandes från lunch och framåt. Mycket smärtstillande och ihoppkurande ställning fick stå för "botandet".. Idag är det bättre och jag står i alla fall på benen.  igår fick vi en ny patient, en kille - verkar lika snäll som alla andra här! 😏 Nu har jag också fått alla måltiderna till 100% så inga mer höjningar väntar. Både skrämmande och lite skönt att slippa gå och oroa sig när nästa höjning kommer .. Igår var det provtagning också, fyra rör senare fick jag vingla ut från sjuksyster-rummet.. Mamma var som sagt på besök och ritade lite i min "känslo-bok" hah ☺


Postat av: Maysan

Hru ser måltiderna ut på scä? Vad innebär 100%? Alltså hur ser en matdag ut?

2012-07-29 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: