Eländiga tankar

Hej hopp i lingonskogen! Sitter på sängen efter frukost, dusch och packning. 09.50 åker färdtjänsten med mig, en skötare och en behandlare mot SCÄ för inskrivningssamtal.. Känns sjukt att flytta efter 9v här.. Tankarna från igår sitter kvar - känner mig stor som ett hus och väldigt opassande för en ätstörningsenhet .. Men men LPT drar åt snarorna för egen vilja och val som dessa kan jag inte själv ta.. Vi får se hur det går, de kanske skickar hem mig för att ge plats åt någon som är sjuk på riktigt ..


Postat av: Anonym

Jag hade samma för 10 år sedan, först drygt 10 v på iva/ava/psyk sen förflyttning till scä som då låg på löwet.. Fast då var jag fasligt mycket yngre än du är, sisådär 9 år yngre.. & typ allt har ändrats sen dess. Men jag var bra mkt sämre rent fysiskt än många som låg där då... Åkte rullstol osv.. Men jag "kunde" äta.
Ta hand om dig och ta vara på behandlingen bättre än jag gjorde!! Kram

2012-07-16 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: