vikten av vikt


helluu.
redan dags för sängläge, dock inte släckning då det är en kopp kvar samt en oläst tidning. okej, där ljög jag lite. tidningen är påbörjad.. intressant va? :) seg dag efter att ha vaknat till en morgon som redan var eftermiddag. ställt klockan inför imorgon och planerar att somna runt tolv ..senast två. då kan åtta timmar hinnas med.

propppat i mig en del närung under kvällens timmar också. det går relativt bra, men är jobbigt. jag har inga direkt problem med om jag skulle öka viktmässigt. jag menar, jag vill ju inte se ut såhär. jag skulle se det väldigt possitivt att se kroppen sakta formas till en mer kvinnlig uppenbarelse. nu känns det lite för barnaktigt och jobbigt. ush.
men problem tillkommer i hjärnsubstans då faktan blir tydlig att kroppens tillkomna kilon inte sätter sig som former. utan vätskebalans och all denna omställning leder till svullna delar och en utputande mage. det är ju magen som är jobbigt, såklart att den då ska utmärka sig. som sagt, ett litet barn. smala armar och ben med en runt mage. dumt.

men nu får jag helt enkelt acceptera mitt utseende och övertala mina få kvarstående hjärnceller att det BLIR BRA.
nej, vad sägs som några deciliters fysiskt tillförande av denna näringsrika vita vätska? jaaa. sleep tight. å n g e s t



jag fullständigt VRÄKER i mig detta. och kan inte sluta titta upp oliksägande tabeller för att lugna ångestskallen..



Postat av: sofia

dumma huvud som vrider och vänder allt du gör till fel :(



vet du vad? en mage ska inte vara platt. Tänk hur mycket som finns i magen, allt som måste få plats där! Organ och skit. En mage är gjord för att puta ut lite. synd att det ska vara så svårt att ignorera den :(

2012-01-17 @ 23:32:44
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Mia

Det där med tanke och känsla går inte alltid hand i hand tyvärr men jag hoppas att det ordnar sig!



Kramar

2012-01-18 @ 21:00:44
URL: http://pysselochtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: